Ягодова диета за отслабване

0
1748
Ягодова диета за отслабване

Ягодова диета за отслабване

Пролетта вече е в своя разгар и повечето хора почват да търсят подходящата за тях диета за отслабване. През този сезон ягодите са сред най-предпочитаните плодове на пазара и тъкмо с тях е свързан и този диетичен режим. Освен изключително вкусна, тази ягодова диета е и доста лесна за спазване, като резултатите от нея са наистина впечатляващи. Ако страдате от проблеми с наднормено тегло и искате да се отървете от няколко излишни килограми, за да бъдете във форма за наближаваща лятна почивка, то спокойно може да опитате настоящия диетичен режим, с който за по-малко от седмица би трябвало да отслабнете с 2 до 2,5 килограма.

Нека първо обърнем внимание и на самия плод. Ягодата, освен изключително вкусна, е и много полезна, като притежава сериозни диетични свойства и именно поради тази причина, множество диетолози я препоръчват в изготвяните от тях хранителни режими. Плодът е изключително богат на витамини, като е с най-сериозно съдържание на най-популярния Витамин С. Също така, ягодите са богати на множество полезни вещества, като калий, желязо, магнезий и други. Наред с това, те са изключително полезни и при борба с някои заболявания на устната кухина и влияят изключително благотворно върху общото функционално състояние на човешкия организъм, като често пъти са използвани като средство против умора.

Мнозина от Вас сигурно се питат, защо този плод е така предпочитан в повечето диети за отслабване? Отговорът се крие в това, че ягодите забързват изгарянето на натрупаните излишни мазнини, стабилизират обмяната на веществата в човешкия организъм, улесняват храносмилането, спомагат за извеждането на вредните токсини от тялото и изчистват организма от излишните течности. Освен това са изключително бедни откъм калории, като в 100 гр. ягоди се съдържат около 30 ккал, 0 гр мазнини, 1 гр белтъчини и 6 гр въглехидрати. Ниският процент на захароза, съдържащ се в ягодите, пък ги прави отлично средство и при лечение на някои леки форми на диабет.

След като обърнахме внимание на множеството полезни и здравословни качества на ягодите, нека насочим Вашето внимание и към самата диета с ягоди. Както вече разбрахте от прочетеното по-горе в настоящата статия, чрез този диетичен режим не само ще намалите натрупаните излишни килограми, но и ще снабдите организма си с енергия и редица витамини и полезни вещества. Самата диета се нарежда сред най-лесните за спазване, а продължителността и е едва три дни. Подходяща е за повечето хора, като изключение разбира се, са хората страдащи от алергия към този вкусен плод. Също така е добре да обърнете внимание на препоръката, да не консумирате кафе по време на диетата. Вместо това е препоръчително да приемате минимум по 2-2,5 литра минерална вода на ден.

Ето и едно примерно дневно меню за диетата с ягоди:

Сутрешна закуска: 200-250 грама ягоди
Обяд: Ягодова салата (200-250 гр.) и салата от маруля с 1 сварено яйце
Вечеря: Ягодова салата с кисело мляко и лъжичка мед.

Диетата с ягоди е перфектния начин да влезете във форма преди началото на летния сезон, тъй като обещава отлични и дълготрайни резултати. Лесен за спазване и изпълнен с ягодов вкус, този диетичен режим определено ще Ви вкара във форма и ще зареди с позитивна енергия Вашето тяло.

ОСТАВЕТЕ ОТГОВОР

Моля, въведете Вашия коментар
Моля, въведете Вашето име тук