Имейл маркетинг като рекламна онлайн кампания?ДА!
Електронната поща се превърна в една от най-популярните форми на комуникация. През 2010 г. имаше около 90 трилиона имейла, изпратени по целия свят. Електронната поща е средство, което доста улеснява комуникацията между хората и позволява воденето на бизнес кореспонденции. По-голямата част от интернет потребителите имат имейл акаунти, които им позволяват да получават почти неограничен брой съобщения незабавно.
Имейл маркетингът е форма на директен маркетинг, която използва електронна поща като средство за комуникиране или набиране на средства към аудитория. В най-широкия си смисъл всеки имейл, изпратен до потенциален или настоящ клиент, може да се счита за имейл маркетинг. Обаче терминът обикновено се използва за обозначаване на:
- Изпращане на имейли с цел повишаване на отношенията на търговеца с настоящите или предишните си клиенти и за насърчаване на лоялността на клиентите и повторния бизнес.
- Изпращане на имейли с цел привличане на нови клиенти или убеждаване на настоящи клиенти да купуват нещо незабавно.
- Добавяне на реклами към имейли, изпратени от други компании на техните клиенти.
Имейл маркетингът е начин за популяризиране на продукти или услуги чрез електронна поща. Това е най-добрият цифров медиен канал и е важен за придобиването и запазването на клиентите. Имейл маркетинг се използва най-често от организации със силно присъствие онлайн. Конкуренцията между сайтовете за електронна търговия е ожесточена, а кампания чрез имейл маркетинг е доказан начин за взаимодействие с клиентите и диференциране на Вашата компания. Онлайн компаниите предпочитат да използват имейл маркетинг, тъй като улесняват клиентите да се свързват директно от имейл към страница на продукта.
Ако тази статия представлява интерес за Вас, но Ви е трудно да се справите сами, то може по всяко време да потърсите помощ от професионалисти в тази област.